Audiosoft Forums : EJukebox Last active: Never
Not logged in [Login - Register]
Go To Bottom

Printable Version | Subscribe | Add to Favourites   Post new thread Poll:
Author: Subject: coaches en ervaren hardlopers zijn
Labi1995
Member

Registered: 5-7-2018
Member Is Offline

posted on 7-13-2018 at 03:38 AM Edit Post Reply With Quote
coaches en ervaren hardlopers zijn

Soms voegt een reflectiedag een beetje duidelijkheid toe. We bleven niet rondhangen om de prijsuitreiking te zien, omdat de drukte groot was en we de kinderen op sleeptouw hadden. Het duurde tot ongeveer middernacht op de raceavond dat ik de offici?le race-resultaten controleerde en Nike Air Max TN Dames ontdekte dat ik op de tweede plaats eindigde in de leeftijdsgroep 30-39 en 34e algemeen van bijna 3000 hardlopers. Hoewel het niet mijn beste tijd was in deze race (ik heb het in 1917 gereden in 2010), was het mijn hoogste leeftijdsgroepfinish. En ik zag dat enkele van de mensen die die race in april hadden uitgevoerd ook gisteravond ongeveer een minuut langzamer waren geweest (inclusief een lokale speedster die in beide races als tweede ge?indigd was). Ik voel me nu een beetje schuldig omdat ik alle dingen www.artealjabiri.de die fout zijn gegaan met mijn race in gedachten hebt gevoeld. Ik moet mezelf eraan herinneren dat de cursussen en omstandigheden vari?ren, en dat het donderdag warm en heuvelachtig was, terwijl ik gisteren net een soortgelijke situatie overkwam. Dus het was raar om deze post deze am Nike Air Max 90 Womens Pink te lezen. Ik liep een half die ik vorig jaar met een 8 min. Rende. tempo maar het parcours viel ongeveer een 1/2 mijl kort (garmin las 12.6) en ik hoor dit jaar nooit als de koers is veranderd om het 13.1 te maken maar om elke mijl op te merken dat het kort kwam in vergelijking met mijn Garmin. Maar het weer was verschrikkelijk dit jaar; het vroor (garmin zei 45, maar voelde als 39) en de wind was intens. Ik was ZO stom van de tijd dat ik een 8 minuten niet kon volhouden. tempo, vooral op de heuvels met wind van mijl 6-10. Om een ??lang verhaal kort te maken, eindigde ik met een 1: 49ish (5 min. Nike Air Max Zero Femme Langzamer dan een PR en vorig jaar) maar de koers meette eigenlijk 13.17. Later die dag - als ik naar resultaten keek, eindigde ik als Nike Air Max 90 Dames tweede in mijn leeftijdsgroep van 30-39, waarbij de eerste vrouwelijke teef nog maar 35 seconden voor me stond. Dus ik vermoed dat de wind en de heuvels ieders billen schopten, niet alleen de mijne. Maar ik was ook teleurgesteld over mijn rit naar huis - ik besteed al die tijd aan trainen om samen te komen op de racedag - als dat niet zo is, is het frustrerend zoals Caleb Masland gisteren in zijn post op verschillende tempo's in trainingen opmerkte, veel hardlopers neigen ernaar te snel rennen, te vaak in hun training. Dit kan leiden tot burn-out en uiteindelijk letsel. Caleb besprak hoe en waarom elites hun trainingstempo over een breed bereik vari?ren, en hoe, daarentegen, amateurlopers vaak het merendeel van hun kilometers in één tempo uitvoeren (of vari?ren in een veel smallere reeks). Vaak is Nike Air Max 2017 Heren dit tempo onnodig snel. Een van mijn favoriete loopboeken is toepasselijk getiteld "Running". Het werd geschreven door de legendarische ultraloper Arthur Newton in 1935 en het staat vol met uitstekende adviezen die zelfs vandaag de dag nog steeds gelden. Newton begon serieus te racen in zijn late 30-er jaren en liep routinematig 500-700 mijlen of meer per maand. Een paar keer liep hij meer dan 1000 mijl per maand, en tijdens zijn carrière legde hij records op meerdere ultralange afstanden. Hij was ook een experimentator en had een manier met woorden die het lezen van zijn boek een plezier maken - het voelt alsof je met een lopende partner over een biertje praat. En ondanks het feit dat het boek bijna 80 jaar oud is, blijft zijn advies grotendeels goed (hij wijdt zelfs een heel hoofdstuk aan het onderwerp waarom hardlopers niet zouden moeten roken!). Veel van het advies dat coaches en ervaren hardlopers zijn uitdelen is al lang een onderdeel van het runnen van kennis. Om een ??historisch standpunt over het onderwerp te Nike Roshe Run Femme Bleu presenteren, dacht Adidas ZX Flux Womens ik dat ik Caleb's bericht zou opvolgen met een paar passages over pacing uit Arthur Newton's boek
View User's Profile View All Posts By User U2U Member
Post new thread Poll:

Go To Top

Audiosoft Home | Download EJukebox for Windows | Register EJukebox
©2016 Audiosoft Network. All rights reserved.
[queries: 16]
HTML5 Color Picker for CSS Opacity
Short Url Service with Stats